Správce osobních údajů
Správcem osobních údajů je společnost IN CATERING s.r.o.
Veškeré dotazy týkající se zpracování osobních údajů můžete zasílat na následující kontakty:
Adresa: Libocká 10/64, 162 00 Praha 6
E-mail: info@incatering.cz
Telefon: +420 220 560 494
Toto Prohlášení o ochraně údajů se vztahuje na zpracování veškerých osobních údajů spotřebitelů, zákazníků, dodavatelů a obchodních partnerů („obchodní partneři“) společností IN CATERING s.r.o., se sídlem Libocká 10/64, 162 00 Praha 6, IČO: 630 725 72, zapsané u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 35898 (dále označována jako „Naše společnost“ nebo „my“).
Toto Prohlášení o ochraně údajů se nevztahuje na údaje související s obchodní činností, ani na údaje o společnostech.
Naše společnost je správcem osobních údajů obchodního partnera. V tomto prohlášení je uvedeno, kdo jsme a pro jaké účely zpracováváme Vaše osobní údaje a jiné informace o Vás. V případě, že budete mít dotazy, můžete využít kontaktů na konci tohoto prohlášení.
Toto prohlášení o ochraně údajů je zpracováno v rozsahu požadovaném právními předpisy, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), které je účinné od 25.5.2018. Toto prohlášení se může průběžně měnit v čase a jeho aktuální verze je vždy zveřejněna na našich webových stránkách. Budou-li provedeny významné změny, budeme Vás informovat.
Poslední změny a úpravy byly provedeny 31. 7. 2024.
Naše společnost bude zpracovávat Vaše osobní údaje při provádění obchodních transakcí mezi Vámi a Naší společností, navštívíte-li naše webové stránky, sociální sítě nebo aplikace nebo v rámci jiného kontaktu s námi.
A. Odpovědi na Vaše dotazy
Budete-li nás kontaktovat, budeme Vaše osobní údaje používat za účelem reakce a odpovědi na Vaše dotazy, poptávky a v dalších případech našeho kontaktu.
B. Rozvoj a zlepšování produktů anebo služeb
Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem vyhodnocení, analýzy a zlepšování našich produktů a (zákaznických) služeb. Používáme Vaše osobní údaje pro analýzu chování zákazníků a provádění odpovídajících úprav našich produktů a služeb.
Když používáte naše webové stránky, profily na sociálních sítích nebo aplikace či zadáváte nebo hledáte údaje prostřednictvím těchto webových stránek nebo aplikací, zpracováváme Vaše osobní údaje také za účelem sestavování analytických zpráv. Vaše osobní údaje používáme pro analýzu chování zákazníků, provádění odpovídajících úprav našich produktů a služeb za účelem jejich zlepšování. To znamená, že analyzujeme, jak často čtete naše newslettery, jak často navštěvujete naše webové stránky a aplikace, na které stránky klikáte a jaké produkty a služby nakupujete prostřednictvím našich webových stránek a aplikací. Za účelem doplnění naší databáze užívané pro výše uvedené účely můžeme obstarávat doplňující údaje z veřejných zdrojů.
Za tímto účelem:
Zpracováváme Vaše údaje na základě našeho legitimního zájmu, abychom mohli zlepšovat naše produkty a služby.
Zpracováváme Vaše kontaktní údaje, jako je Vaše adresa a e-mailová adresa, osobní údaje, jako Vaše jméno a datum narození, informace o platbách a kredibilitě a korespondenci s Naší společností.
C. Vyhodnocení a přijetí zákazníka, dodavatele nebo obchodního partnera
Budete-li nás kontaktovat, budeme zpracovávat Vaše osobní údaje pro účely potvrzení a ověření Vaší identity a dále pro účely vyhodnocení a ověření možnosti další spolupráce. Naše společnost bude dále zpracovávat Vaše osobní údaje pro administrativní účely, jako je kontrola a porovnání se záznamy dostupnými ve veřejných registrech státních a dozorových orgánů.
Za tímto účelem
Zpracováváme osobní údaje, protože je to nezbytné pro uzavření smlouvy mezi Vámi a Naší společností – nelze uzavřít smlouvu, aniž bychom od Vás získali požadované informace.
D. Uzavření a plnění smlouvy
Jestliže jste si od nás koupili produkt nebo službu jako zákazníci nebo spolupracujete-li s námi jako dodavatelé nebo obchodní partneři, zpracováváme Vaše osobní údaje pro administrativní účely, jako je odesílání faktur a provádění plateb. Vaše osobní údaje používáme také za účelem dodávání, přijímání a správy našich nebo Vašich produktů a služeb. Naše společnost bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem dalšího plnění naší smlouvy, včetně dodávky zákaznických služeb. Požadujete-li přístup do prostor Naší společnosti, zpracováváme Vaše osobní údaje pro účely kontroly.
Za tímto účelem
Zpracováváme osobní údaje, protože je to nezbytné pro uzavření smlouvy mezi Vámi a Naší společností.
E. Řízení vztahů a marketing
Používáme informace uložené v databázi našich zákazníků, abychom Vám mohli odesílat vhodné nabídky a newslettery, jakož i za účelem poskytování zákaznických služeb a zasílání novinek, aktualit a nabídek. Vaše osobní údaje rovněž používáme za účelem vývoje, provádění a analýzy marketingových průzkumů a marketingových strategií.
Za tímto účelem:
Při zasílání newsletterů a/nebo marketingové a jiné vzájemné komunikaci zpracováváme Vaše osobní údaje na základě Vašeho souhlasu. Navíc zpracováváme osobní údaje na základě našeho legitimního zájmu za účelem zlepšení naší marketingové strategie.
F. Obchodní aktivity a interní řízení
Vaše osobní údaje zpracováváme při provádění a organizaci naší podnikatelské činnosti. To zahrnuje obecné řízení, správu objednávek a správu našeho majetku. Naše společnost také zpracovává Vaše osobní údaje za účelem interního řízení. Provádíme audity, šetření, obchodní kontroly a spravujeme a používáme adresáře zákazníků, dodavatelů a obchodních partnerů. Dále Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely finanční správy a účetnictví, archivace a pojištění, právní a obchodní konzultace a pro řešení sporů. Naše společnost je auditovaná a tyto údaje musíme ze zákona sdílet s třetí stranou – auditorskou společností.
Za tímto účelem:
Zpracováváme osobní údaje na základě našeho legitimního zájmu, abychom mohli zachovávat a rozvíjet obchodní aktivity.
G. Organizační analýzy a rozvoj, výkazy pro vedení, akvizice a prodej
V naší společnosti zpracováváme Vaše osobní údaje, abychom byli schopni připravovat a předkládat zprávy a analýzy. Používáme agregované/anonymizované osobní údaje pro vypracování zpráv pro vedení Naší společnosti a pro analýzu naší obchodní činnosti. Provádíme průzkumy mezi zákazníky, dodavateli a obchodními partnery, abychom se dozvěděli více informací o Vašich názorech v rámci přípravy našich zpráv pro vedení Naší společnosti. Vaše osobní údaje zpracováváme také pro účely podávání zpráv našemu vedení v souvislosti s fúzemi, akvizicemi a prodejem, a to za účelem realizace těchto transakcí.
Za tímto účelem:
Zpracováváme osobní údaje na základě našeho legitimního zájmu, abychom mohli zachovávat a rozvíjet obchodní aktivity.
H. Používání našich webových stránek nebo aplikací
Používáte-li naše webové stránky, zpracováváme technické údaje, abyste mohli využívat funkce našich webových stránek a abychom umožnili našim správcům webové stránky řídit a zlepšovat jejich fungování.
Za tímto účelem:
Zpracováváme osobní údaje na základě našeho legitimního zájmu vytvořit a zpřístupnit technicky vhodně fungující webové stránky, a zlepšování funkce našich webových stránek.
I. Umožnění Vašeho kontaktu s námi
Naše společnost je aktivní na platformách sociálních médií, jako jsou LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube a TikTok. Kontaktujete-li Naši společnost prostřednictvím sociálních médií, zpracováváme Vaše osobní údaje za účelem odpovědí na Vaše dotazy a reakcí na Vaše vzkazy.
Za tímto účelem:
Zpracováváme osobní údaje na základě našeho legitimního zájmu, abychom odpovídajícím způsobem reagovali na Vaše dotazy a odkázali Vás na stránky našich sociálních médií.
J. Monitorování a kontrola
Monitorujeme naše procesy, abychom ověřovali dodržování našich směrnic, předpisů a etického kodexu. V průběhu monitorovací činnosti můžeme získat přístup k Vašim osobním údajům a seznamovat se s nimi.
Za tímto účelem
Můžeme Vaše osobní informace zpracovávat na základě našeho legitimního zájmu na monitorování našich interních procesů a dodržování zákonů a etického kodexu.
K. Ochrana zdraví, bezpečnost a zajištění integrity
V Naší společnosti si vysoce ceníme Vašeho zdraví, ochrany, bezpečnosti a integrity. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem zabezpečení ochrany našich zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů a obchodních partnerů. Z toho důvodu ověřujeme Vaše oprávnění k přístupu do našich prostor a můžeme provádět ověření Vašich osobních údajů, se záznamy dostupnými ve veřejných registrech státních a dozorových orgánů. Vaše osobní údaje zpracováváme také pro zajištění ochrany majetku Naší společnosti a našich zaměstnanců a zákazníků.
Za tímto účelem:
Můžeme Vaše osobní informace zpracovávat na základě našeho legitimního zájmu na monitorování našich interních procesů a dodržování zákonů.
L. Dodržování předpisů
V některých případech zpracováváme Vaše osobní údaje za účelem dodržování zákonů a dalších právních předpisů, např. za účelem plnění daňových povinností a zákonných povinností souvisejících s obchodní činností. V případech stanovených platnými zákony a jinými předpisy můžeme být povinni zpřístupnit Vaše osobní údaje správním nebo dozorovým orgánům.
Za tímto účelem:
Zpracováváme Vaše osobní údaje k zajištění dodržování platných právních předpisů.
M. Účast na propagačních a jiných akcích
Posíláme Vám informace o propagačních akcích a pozvánky k účasti na různých aktivitách. Jestliže se rozhodnete pro účast na některé z těchto aktivit, potřebujeme Vaše osobní údaje, abychom byli schopni tyto aktivity organizovat. Navíc, pokud se některé z těchto aktivit zúčastníte, potřebujeme Vaše osobní údaje pro vyhodnocení předmětné propagační nebo jiné akce.
Za tímto účelem
Naše společnost bude obecně uchovávat údaje obchodního partnera pouze po dobu požadovanou pro příslušný obchodní účel, v rozsahu přiměřeně nezbytném pro splnění požadavků platných právních předpisů. Neprodleně po uplynutí příslušné lhůty pro uchovávání údajů, budou údaje:
a. Bezpečně vymazány nebo zničeny,
b. Anonymizovány,
c. Předány do archivu (nebude-li to zakazovat zákon nebo platný plán skartace).
A) Přístup k Vašim osobním údajům v rámci Naší společnosti
Vaše osobní údaje mohou být předávány mezi majiteli Naší společnosti. Vaše informace předáváme pro administrativní účely a tak, abychom měli kompletní přehled o Vašich smlouvách. Vaše údaje můžeme také předávat s cílem nabídnout Vám kompletní balíček služeb a produktů. Zaměstnanci Naší společnosti jsou oprávněni přistupovat k osobním údajům výhradně v rozsahu nezbytném pro stanovené účely a pro plnění jejich pracovních povinností.
B) Přístup třetích stran k Vašim osobním údajům
Pokud je to potřebné pro poskytování produktů a služeb Naší společnosti, mohou mít k Vašim osobním údajům přístup také následující třetí strany: banky, pojišťovny, auditorská firma, IT dodavatelé, účetní, konzultanti a další subjekty, které mohou zpracovávat Vaše údaje v nezbytném rozsahu pro potřeby zajištění činnosti Naší společnosti. Získá-li třetí strana přístup k Vašim osobním údajům, Naše společnost přijme smluvní, technická a organizační opatření, aby zajistila, že Vaše osobní údaje budou zpracovávány pouze v rozsahu, v němž bude toto zpracování nezbytné. Třetí strany budou Vaše osobní údaje zpracovávat výhradně v souladu s platnou právní úpravou. Jsou-li osobní údaje předávány třetí straně v zemi, která nezajišťuje odpovídající úroveň ochrany osobních údajů, přijmeme opatření pro zajištění odpovídající ochrany Vašich osobních údajů, např. sjednáním standardních smluvních podmínek EU s těmito třetími stranami. V jiných případech budou Vaše osobní údaje předávány třetím stranám pouze pokud to bude vyžadovat platný právní předpis.
Zavedli jsme odpovídající bezpečnostní opatření k zajištění zachování důvěrnosti a bezpečnosti Vašich osobních údajů. Zavedli jsme odpovídající technická, fyzická a organizační opatření na ochranu osobních údajů před náhodným a protiprávním zničením nebo náhodnou ztrátou, škodou, úpravou, neoprávněným zveřejněním nebo přístupem, jakož i před všemi ostatními formami protiprávního zpracování (včetně nadbytečného shromažďování).
Máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům nebo přehled o nich a za určitých podmínek také právo na opravu anebo vymazání osobních údajů. Navíc máte právo požadovat omezení zpracování týkající se Vašich osobních údajů, právo vznést námitku proti zpracování, jakož i právo k přenositelnosti údajů. Pro uplatnění svých práv na ochranu soukromí nás prosím kontaktujte s použitím kontaktních údajů uvedených v závěrečné části tohoto prohlášení o ochraně údajů. Prosím vezměte na vědomí, že pro účely další komunikace Vás můžeme požádat o doplňující informace za účelem ověření Vaší identity.
Udělený souhlas můžete vždy odvolat. Vezměte prosím na vědomí, že toto odvolání nebude mít retrospektivní dopad. Pro odvolání Vašeho souhlasu nás prosím kontaktujte s použitím kontaktních údajů uvedených v závěrečné části tohoto prohlášení o ochraně údajů.
Máte-li stížnost ohledně používání Vašich osobních údajů Naší společností, můžete tuto stížnost vznést prostřednictvím kontaktní osoby, jejíž údaje jsou uvedeny v závěrečné části tohoto prohlášení. Vedle uplatnění stížnosti u Naší společnosti se můžete se svojí stížností obrátit také na dozorový orgán – Úřad pro ochranu osobních údajů, Adresa: Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praha 7-Holešovice, https://www.uoou.cz.
Máte-li dotazy ohledně způsobu, jak zpracováváme osobní údaje, přečtěte si prosím nejdříve toto prohlášení. V případě doplňujících dotazů nás prosím kontaktujte na:
E-mail: info@incatering.cz
Telefon: +420 220 560 494
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s obsahem tohoto prohlášení a souhlasím se zpracováním svých osobních údajů pro účely, v rozsahu a způsobem stanoveným v tomto prohlášení.